Від зони воєнних дій до сцени: Еволюція Тетяни Шмайлюк, Jinjer

Співачка росла в бідності у пострадянській Україні, звідки їй довелося втекти від боїв. Не дивно, що вона має непрості відносини з «людством».

Від зони воєнних дій до сцени: Еволюція Jinjer Тетяни Шмайлюк

"Часом спокійно і миролюбно, а часом люди тільки і очікують, що щось трапиться. Зараз, принаймні, не бомблять, що добре".

Вокалістка Jinjer Тетяна Шмайлюк розповідає про своє рідне місто Горлівка, у Донецькій області України. Вона та її колеги - басист Євген Абдюханов, гітарист Роман Ібрамхалілов та барабанщик Владислав Уласевич - вперше втекли з Донецька у 2014 році, невдовзі після триваючого конфлікту між українськими військовими, антиурядовими демонстрантами та спочатку проросійськими повстанцями. "Гарно, що ми виїхали, тоді", - каже вона, "тому що в наступні місяці було дійсно неможливо перетнути межі регіону".

Втікаючи з військової зони, група проїхала близько 800 миль (1300 км) до передмістя поблизу міста Львова, недалеко від польського кордону. "Але нам там набридло, тому що це місто для туристів", - пояснює Шмайлюк. "Ми орендували будинок, але жити там було неможливо, тому що були проблеми з водою, з електрикою, опаленням. Тому ми переїхали в більш цивілізоване місце".

Сьогодні Шмайлюк живе у столиці України, Києві. Поки вона розмовляє з Revolver, вона складає свої сумки для європейського туру, де Jinjer буде виступати перед ветеранами скандинавською металевою командою Amorphis та Soilwork. Вона та її колеги-учасники дебютують з їх новим EP, Micro, groove-laden fusion techy nu-metal та staccato djent, ініційованого вокалом Шмайлюк, який коливається від дикого ричання до мелодійного R&B-inflected. Jinjer сформувався десять років тому, але тільки нещодавно заявили про себе у США - гастролюючи Північною Америкою вперше в 2018 році.


Шмайлюк співала - та ричала - задовго до Jinjer. "Моя мати казала мені, що я почала кричати, коли була ще маленькою дівчиною", каже вона. "Я кричала настільки голосно, що в мене була грижа живота". Коли вона не кричала, вона співала російські та українські естрадні пісні, які чула по радіо. Ще одним її фаворитом була - шалено популярна пісня 1989 року "Ламбада" французько-бразильського гурту Kaoma. "Я все ще співаю [цю пісню] з великою радістю, хоча я не знаю португальської", каже вона зі сміхом.

Більш серйозно Шмайлюк почала співати у восьмирічному віці. Вона пару місяців брала уроки вокалу і в цьому ж році дебютувала на сцені. "Це було у концертному залі з хором", - згадує вона. "Пісні супроводжувалися танцями. Я дуже нервувала, і, звичайно зіпсувала танець. Тому я сказала: "Ніколи більше." Я не можу синхронізувати танці з кимось іншим. Мені потрібно робити це самій, щоб я могла все контролювати."

Невдовзі її старший брат привернув її увагу до популярної російської металевої та рок-групи того часу, як Aria - довготривала московська металева група типу "Iron Maiden Росія". "Дуже багато людей у Донецьку, і особливо моє рідне місто Горлівка [були] дуже музичними, особливо якщо ми говоримо про метал", каже вона. "У той час було багато чудових груп. Мій старший брат теж був музикантом. Він був гітаристом, і грав якийсь дуже dark doom, black лайно".

Коли Радянський Союз розпався у 1991 році, відбулися швидкі і люті зміни. MTV потрапив в українські ефіри, принісши з собою типу Nirvana та Offspring. "Коли я почула Nirvana, я забула про російський рок", - зі сміхом каже Шмайлюк. "До біса! MTV було фантастичним. Я почала слухати Offspring, і вважала себе найбільшою шанувальницею Offspring у нашому місті. Батько навчив мене записувати музику з телевізора на касету. Я почала обмінюватися касетами з друзями та однокласниками. Ось так, ми слухачі, ділилися нашим музичним досвідом.

Так вона нарешті почула nu-metal команду Otep з Л.А. на чолі з aggro вокалісткою Otep Shamaya. "Думаю, мені було років 15, коли я почула Otep вперше", - згадує вона. "Я сказала:" Цей чувак такий крутий! "А мій друг каже: "Це дівчина!" Я така "Твою ж мати!" Отак я почула першу дівчину. Я була в шоці, і я хотіла шокувати людей, як вона.

Минулого року Шмайлюк зустрілася зі своєю героїнею, коли Jinjer були в турі по США з DevilDriver. "Otep прийшли на наше шоу в Л.А. у Whiskey A Go Go", каже вона. "Після в нас була вечірка, і я зустрілася з нею. Я не пам'ятаю, про що ми говорили, тому що я напилася. Але я пам'ятаю, що я висловлювала їй багато слів захоплення".

Від зони воєнних дій до сцени: Еволюція Jinjer Тетяни Шмайлюк

У 2009 році Шмайлюк відвідала свій перший металевий концерт, коли Soulfly приїхали до Києва. "Це був єдиний металевий концерт, який я бачила до того, як стала музикантом", - пояснює вона. "Але я бачила тільки половину шоу. Мій хлопець у цей час напився і з кимось побився. Ми повинні були піти, тому що охоронці вигнали нас. Так, він зіпсував вечір".

У ці дні Шмайлюк проводить, як можна більше часу на гастролях. Як ніби поточного конфлікту не вистачало, щоб тримати її від України, вона вважає тривалі радянські настрої у регіоні непривабливими. Хоча їй було всього чотири роки, коли розпався СРСР, пережитки твердого комунізму оточували її. "Я була занадто маленькою, щоб пам'ятати життя у Радянському Союзі, але дух Радянського Союзу залишився тут", - каже вона. "Я живу у квартирі, побудованій, можливо, 40 років тому, і мої батьки живуть у такій квартирі. Всі наші магазини і супермаркети розташовані у споруджених тоді будівлях. Так що, це все ще, як у Радянському Союзі. Також там багато людей, у кого Радянський Союз ще у головах та умах.

Її туманний погляд на людство не обмежується її батьківщиною. На новому синглі Jinjer "Ape", вона звертається до її неспокійних відносин з, схоже, усіма. "Мені не подобається людство", каже вона зі сміхом. "Вважаю, що щось пішло не так в нашій еволюції. Це викликає хвилю гніву всередині мене, тому я написала тексти про людину, яка перетворилася з плода до катастрофи життя. Хоча ми такі маленькі на цій землі, ми поводимось, як - кляті боги. І це сумно. Тому я написала слова, уявляючи себе Матір'ю-Природою, кажучи: "Що я зробила?"

Також читайте:  Деро: «Якщо ти йдеш по життю з широко відкритими очима, ти надихаєшся всюди, постійно»

Прагнучи поліпшити свою власну позицію з матір'ю-природою, Шмайлюк близько двох років тому, стала веганом . Але не завжди дотримується. "Я все ще намагаюся бути веганом, але це важко для мене, тому що я росла в сім'ї не дуже багатій", - пояснює вона. "Ми не могли дозволити собі їсти м'ясо дуже часто. Тому, коли я перестала їсти м'ясо, я зрозуміла, що я дуже люблю м'ясо. Коли пахне м'ясом, це зводить мене з розуму. Щось в мені забуває про тварин, страждання, здоров'я, навколишнє середовище, і я просто хочу хороший шматок м'яса.


Вона каже, що користь для здоров'я особливо легко забути, в основному тому, що вона ніколи не відчувала її. "Я не стала стрункіше - я дійсно потовстішала!" Вона сміється. "Я не знаю чому. Але я все ще намагаюся, в ім'я планети та тварин. Але це поки що не працює. Коли я вдома, я їм тільки веганську їжу. Але коли я перебуваю на гастролях, це дуже важко, тому що я мало чого можу знайти.

На щастя, у неї є рішення, яке поєднує в собі вегетаріанські прагнення з її жагою до м'яса. "Якби я могла їсти людське м'ясо, я б, напевно, зробила би це", - каже вона, можливо, лише напівжартома. "Якщо ми такі ненажерливі, чому б не спробувати їсти один одного?"


 Джерело: revolvermag.com

Схоже

Коментарі