Деро: «Якщо ти йдеш по життю з широко відкритими очима, ти надихаєшся всюди, постійно»


Деро: «Якщо ти йдеш по життю з широко відкритими очима, ти надихаєшся всюди, постійно»

Уривок інтерв'ю Олени Чурікової, Musicube, 2017

«OOMPH! - це сексуально-еротичний подих або стогін,» - так пояснює назву колективу його лідер та ідейний натхненник.

Деро Гої (Dero Goi) - Деро
Олена Чурікова - МС

МС: Традиційний перше питання: чому ти вирішив стати музикантом? Хто з музикантів вплинув?

Д: Не я вирішував це, це сталося випадково. Коли я був шестирічним хлопчиною, я псував колекцію записів мого батька на одному з його старих програвачів. Колекція значною мірою складалася з записів ELVIS, SINATRA, THE BEATLES, ABBA та інших груп 60-их-70-их. У 60-ті мій батько грав на гітарі і співав в одній рок-н-рольної команді. Мабуть це і особливо вплинуло.

МС: Кілька слів про твою першу групу. Скільки років тобі тоді було?

Д: Мені було близько 16-ти і це була група у стилі "new romantic". Цей стиль був популярним у 80-ті...;-) мені здавалося, що ми звучимо як божевільна суміш DURAN DURAN, SOFT CELL, DEPECHE MODE та THE CURE…

МС: Чому твоє сценічне ім'я Деро Гої?

Д: Деро - це моє прізвисько зі шкільних часів і я додав Гої тому, що я дуже скептично налаштований, коли мова йде про організовані релігії.

МС: Вікіпедія повідомляє, що ти музикант, поет та письменник. Кілька слів про кар'єру письменника. А які книги ти любиш? Твоя улюблена книга.

Д: Я насправді дуже багато читаю. Мені подобаються як романи, так і науково-популярна література. Протягом декількох років я і сам писав. Моя найулюбленіша книга - це роман Патріка Зюскенда - Парфюмер. Можливо одного разу я випущу деякі речі, написані мною…;-)

МС: Я знаю, що ти не їси м'яса. Чому ти вирішив стати вегетаріанцем?

Д: Я став вегетаріанцем з моральних, етичних та екологічних міркувань. Коли ти дорослішаєш, тобі більше не потрібно їсти м'ясо, це важливо тільки поки ти зростаєш. В мене викликає огиду індустрія, яка робить з тварин дешеву їжу, яка, до речі, не така вже й корисна. Але основна річ - це використання ресурсів, пов'язаних з м'ясною промисловістю. На сьогоднішній день - це велика світова проблема. Питна вода, їжа для цих тварин, загони, які створюються в тропічних лісах та доставка м'яса. І це не єдині причини, діяти таким чином. Навіть якщо ти любиш їсти м'ясо, то можеш запитати себе, чи не краще їсти його раз на тиждень, як це робили тисячу років. Твоє тіло, тварини та планета будуть вдячні за це. Але краще все таки зупинитися, перестати їсти м'ясо та рибу, як подорослішаєш. Ми просто запозичуємо ці чудові рослини у наших дітей, ви знаєте як багато людей вже зробили це. Годувати людей вегетаріанською їжею, а не віддавати рослини тваринам, які ми потім зможемо з'їсти. Ми зможемо нагодувати весь світ вегетаріанськими продуктами. Ніхто не буде вмирати від голоду.

МС: Твої музичні відео виглядають як маленькі кіно. Хто вигадує сценарії? Це завжди твоя творчість або тобі хтось допомагає?

Д: Це завжди процес в якому бере участь вся група та ті, хто створює відео. Ми працюємо всі разом.

МС: Що тебе надихає? Як відбувається створення пісень?

Д: Якщо ти йдеш по життю з широко відкритими очима, ти надихаєшся всюди, постійно.

МС: Є дивний девіз - Секс, наркотики, рок-н-рол. Що значить рок-н-рол для тебе?


Д: Воно нічого не означає, але це кліше на моїх очах було втілено багатьма музикантами. З мого досвіду, ти стаєш все гірше і гірше на сцені, якщо твоє паті після шоу занадто затягується. Головна мета для мене - бути в змозі робити краще шоу щоночі, і я можу це зробити тільки якщо буду строго та відповідально ставитися до власного здоров'я. Я знаю про що я говорю, якщо ви розумієте, що я маю на увазі. Я не вживаю наркотиків та алкоголь більше 10-ти років. Виходячи на сцену ти повинен бути абсолютно тверезий, щоб зробити грандіозне шоу, в іншому випадку ти просто невдаха у моїх очах.

МС: Я знаю, що у тебе є ще один музичний проект "What about bill?". Як і чому ти вирішив його створити. Кілька слів про цю групу.

Д: WAB? - це абсолютно несерйозний проект, який ми робимо з моїм хорошим другом Крісом Вольфом. Я вважаю, що цей сайд-проект абсолютно відрізняється від того, що я зазвичай роблю. З іншого боку, немає необхідності робити схожі проекти. Так як я завжди був великим шанувальником THE RAT PACK ери свінгу з FRANK SINATRA, DEAN MARTIN та SAMMY DAVIS JUNIOR, я намагаюся передати настрій того часу.

МС: Кілька слів про роботу у студії. Як ти пишеш пісні? Як ви працюєте над альбомом?

Д: Це завжди процес, і немає якогось певного плану, якого ми дотримуємося, щоб створити нову пісню. Деякі композиції створені поодинці кимось із музикантів та записані у домашній студії, інші записані всією групою у нашій студії у головному офісі. Я гадаю, що саме тому наші альбоми такі універсальні та непередбачувані. Виробництво - це те, що ми завжди робимо всі разом. Більшу частину лірики пишу я, за звучання відповідає Crap, за зведення Flux.

МС: Що знаходиться по ту сторону музики? Твоє хобі.

Д: Читаю, дивлюся кіно, футбол, готую з друзями.

МС: Що ти думаєш про безкоштовні завантаження музики з торрентів?

Д: Що ж... До тих пір поки ті, кому подобається ця безкоштовна музика, підтримує нас у турах, купуючи квитки або футболки, ми можемо продовжувати нашу справу професійно. Це нормально. Втім, я замислювався над створенням лейблу, з вільним фінансуванням альбомів, тому що я думаю, що в нас дуже чесна аудиторія, яка готова підтримувати нас на цьому шляху.

МС: Чи важливий сценічний костюм для вас? Як це працює?

Д: Ми завжди намагаємося підкреслити настрій кожного альбому на сцені і, так як наші альбоми розрізняються досить сильно, на відміну від більшості груп, які я знаю, так і наші сценічні костюми сильно змінилися за останні роки. OOMPH! - це як у фільмі Форест Гамп: ми - це коробка з цукерками праліне. Ви ніколи не знаєте, що отримаєте…;-)…цей факт робить нас унікальними, для мене.

МС: Що для тебе означає слово музика?

Д: Вхопити вібрації всесвіту.

МС: Хто твої основні музичні критики? Чия думка важлива?

Д: Врешті-решт, як музикант ви повинні залишатися вірними собі, як на мене. Досить багато груп, які занадто багато думають про реакцію медіа або шанувальників. Якщо ви почали та створюєте музику для інших - це не дуже автентично. Але так як ми живемо нашою музикою, ми не можемо абсолютно ігнорувати реакцію наших шанувальників, звичайно - це як двосічний меч. З одного боку, ви намагаєтеся бути унікальним та особливим, на скільки це можливо, можливо тому OOMPH! називають засновниками Neue Deutsche Härte, з іншого боку, ви розумієте, що більшість музичних споживачів досить консервативні та відмовляються від будь-яких видів експериментів та змін, що стосуються їхньої улюбленої групи. Я здогадуюсь, чому є так багато повторюваних груп, які тільки й виступають з одним й тим же лайном знов і знов. Але, якщо ти справжній художник, ви зраджуєте мистецтво такою поведінкою, як на мене... Так, ми залишаємось експериментальними та тими що дивують, тому що ми сміємо відобразити нашою музикою наші досягнення, як людини. Зрештою, майже ніхто не змінюється і не розвивається, але і вони насправді, вже мертві, ще до того як помруть.

МС: Ти вважаєш, що справжній музикант повинен чимось жертвувати, щоб створити щось досконале?

Д: Головна мета для мене, як музиканта - це використовувати мистецтво для виходу моїх внутрішніх демонів. Скоріш за все, як Flux та Crap. І оскільки це чіпає інших, ми зуміли досягти багато.

МС: В тебе багато татуювань. Яка твоя улюблена? Яка була перша? Чому ти робиш татуювання?

Д: Вся ця робота - ідея, яка повинна розглядатися, як цілий витвір мистецтва. І вона ще не закінчена😉.

МС: Дякую за інтерв'ю.

Д: Завжди будь ласка. Мені дуже приємно! 🙂

Розмовляла Олена Чурикова, спеціально для MUSECUBE


#OOMPH! #Dero

Схоже

Коментарі