Швейцарський стартап Innolith розробив батареї з негорючих електролітом та енергетичною щільністю 1000 Вт-год/кг, які забезпечать запас ходу електромобілів до 1000 км
Швейцарський стартап Innolith заявив про розробку акумуляторної батареї нового типу з неорганічним електролітом (Inorganic Battery Technology) для використання у електромобілях. Новинка має енергетичну щільністю на рівні 1000 Вт-год/кг, що вчетверо перевищує актуальний показник у серійних електромобілях, а моделі з такими батареями отримають запас ходу на рівні 1000 км.Крім високої енергетичної щільності, яка дозволяє створювати більш компактні, легкі і в той же час «ємні» акумулятори, нова технологія дозволяє «радикально» (формулювання розробників) знизити собівартість батарей за рахунок відмови від дорогих матеріалів.
Ще одне важлива деталь - неорганічний електроліт батарей Innolith не схильний до займання, на відміну від органічних електролітів конкурентів. Відповідно, після аварії або пожежі електромобіль не займеться так само активно, як це відбувається з актуальними моделями. До всього іншого, такі батареї зможуть витримувати до 55,000 повних циклів заряду/розряду, що за даними виробника більше на кілька порядків, ніж у існуючих в даний момент батарей.
Перша модель батареї Grid-Scale Power Battery, заснована на цій технології, вже працює в електромережі американської компанії PJM в якості резервного та балансуючого джерела енергії GridBanks, зібраного в стандартному вантажному контейнері.
Компанія Innolith запустить пілотне виробництво своїх батарей у Німеччині, після чого збирається ліцензувати технологію найбільшим виробникам батарей та електромобілів. У компанії розраховують, що розробка та вихід на серійне виробництво батарей нового типу займе близько 3-5 років.
Нагадаємо, що американський стартап 24M почав поставки акумуляторних батарей з щільністю 280 Вт-год/кг і незабаром збирається довести цей показник до позначки 350-400 Вт-год/кг. У свою чергу Tesla нещодавно придбала за $200 млн компанію Maxwell Technologies, яка займається виробництвом акумуляторів та суперконденсаторів.
Коментарі
Дописати коментар