Анімаційні фільми студії Ґіблі

Анімаційні фільми студії Ґіблі

Netflix придбала ексклюзивні права на стрімінговий показ фільмів від улюбленої японської студії Ґіблі (Ghibli) для показу у світі за межами Північної Америки та Японії.

Наприкінці минулого року HBO Max отримала права на стрімінговий показ робот Ghibli в США, але не на глобальне охоплення.

Анімаційні фільми студії Ґіблі легендарні і мають шанувальників по всьому світу вже більше 35 років.

Заснована у 1985 році режисерами-мультиплікаторами Міядзакі та Ісао Такахатою, студія Ґіблі стала всесвітньо відомою завдяки своїм оригінальним анімаційним історіям про фантастичні світи і епічним сагам, зосередженим на зворушливих героях.

Фільми з’являться у сервісі з 1 лютого, з субтитрами на 28 мовах та з перекладом на 20 мовах.

Також читайте:  Netflix увійшов до складу авторитетної Американської асоціації кінокомпаній (MPAA)

Найбільш вишукані і чарівні фільми найвпливовішої в світі анімаційної студії Ґіблі , за версією filmdaily.

Анімаційні фільми студії Ґіблі

Казка про принцесу Каґую (The Tale of the Princess Kaguya / Kaguyahime no monogatari), 2013

Хоча останній фільм Такахата (режисер-аніматор помер у 2018 р.), триває трохи довше ніж потрібно, є унікальним через його акварельну естетику, і відрізняє його від стилю дому Ґіблі. Заснована на стародавньому фольклорі, історія оповідає про бездітного Дроворуба і його дружину, яка виявляється схожа на ельф-дівчину, яка перетворюється на вишукану юну леді. Зростаючи, принцеса повинна зустрітися віч-на-віч зі своєю долею і протистояти ефірному життю, яке вона залишила позаду.

Відьмина експрес-пошта (Kiki’s Delivery Service / Majo no takkyûbin), 1989

Поєднуючи реальні життєві проблеми з магією та світлом, "Відьмина експрес-пошта", історія про зростання у важкі часи дитинства. Незграбна відьма виходить з дому в 13 років, щоб знайти нове місто та справжню роботу. Фільм є прекрасним прикладом майстерності студії Ґіблі у створенні фільмів про повноліття з сильними жіночими персонажами, тим часом анімація показує чистоту природного світу, розпалює почуття близькості і комфорту.


Вітер дужчає (The Wind Rises / The Wind Rises), 2013

"Вітер дужчає" повідомлення про сучасні часи, озираючись на травмуючи події в минулому (більш орієнтований на доросле бачення, ніж більшість інших фільмів Ґіблі). Фільм викликав скарги до фактів адаптації Дзіро Хорікосі - авіаційного інженера, який створив японський винищувач Zero.

Однак з образів і розповіді зрозуміло, що режисер Міядзакі просто хоче уникнути обілювання військових матеріалів дизайну Дзіро. Розповідаючи про роки, що передували Великому землетрусу, і досліджуючи любов Дзіро до молодої жінки Наоко, Міядзакі показує, що ми повинні намагатися жити в світі, визначеному могутніми силами, які не завжди такі добрі.

Пом Поко (Pom Poko / Heisei tanuki gassen ponpoko), 1994

Комедійна алегорія Такахата, показує купу метаморфоз тварин, які зазвичай зустрічаються в японському фольклорі, що робить його візуальним задоволенням. Єнотовидні собаки (або" Танукі") використовують свої магічні сили, щоб перетворити горіхи в інструменти і боротися проти людських забудовників, які руйнують їх навколишнє середовище.


Мандрівний замок (Howl’s Moving Castle / Hauru no ugoku shiro), 2004

"Мандрівний замок" Міядзакі, занурює в чарівне царство, в якому напів-людина, напів-птах чарівник зав'язує дружбу з молодою модисткою на ім'я Софі, яка була перетворена в стару жінку прокляттям відьми, історія також примудряється залишатися заземленою, в кінцевому рахунку зосередившись на любові, доброті і пошуку свого істинного Я.


Могила світлячків (Grave of the Fireflies / Hotaru no haka), 1988

Як один з найтрагічніших фільмів студії Ґіблі, "Могила світлячків" Такахата, показує молодого брата і маленьку сестру, як вони борються за виживання під час вогненних бур Другої світової війни. Незважаючи на критику японського націоналізму, розповідь в кінцевому підсумку служить для того, щоб показати, як світло може сяяти в найтемніших місцях.


Поньо на кручі (Ponyo / Gake no ue no Ponyo), 2008

Океанська атмосфера в анімації Ґіблі. Фільм Міядзакі, натхнений "Русалонькою" – про горду маленьку рибку, яка закохується в маленького хлопчика на ім'я Сосуке. Режисер використовує найбільш вражаючи візуальні ефекти, коли-небудь бачені у фільмах студії.


Небесний замок Лапута (Castle in the Sky), 1986

Перший офіційний фільм студії Ґіблі. У чисто стімпанковському стилі, чудова пригода за участю чарівного плавучого Королівства, повітряних піратів і містики.

Молода дівчина, яка об'єднується з осиротілим хлопчиком, дізнавшись, що він вірить в старовинний замок, який парить у небі. Разом вони борються проти піратів і урядовців, щоб врятувати королівство, відоме як Лапута, від повного знищення, зустрічаючи на своєму шляху чимало перешкод і цікавих персонажів.

Кнур Багряний (Porco Rosso / Kurenai no buta), 1992

Наповнений темами, що нагадують фільм Говарда Хоукса, пригоди Порко Россо, відомого також як багряна Свиня, гарно анімований і сміливо пофарбований, поєднує теми Першої світової війни з чарівними японськими аніме-ефектами і ранньою голлівудською мелодрамою.

Історія пілота-ветерана Першої світової війни, який був зачарований у свиню прокляттям, суворо ігнорується, сигналізуючи кінець серії простих історій Міядзакі. В цілому, це справжній сяючий діамант у колекції Ґіблі. 


Мій Сусід Тоторо (My Neighbor Totoro / Tonari no Totoro), 1988

Як один з найулюбленіших і зворушливих оповідань Ґіблі, мій сусід Тоторо втілює в собі те туманне тепло, яке фільми студії так добре запалюють.

Дві молоді сестри Сацукі і Мей переїжджають в заміський котедж, в той час як їх батько їздить на роботу, а їх хвора мати сидить в лікарні. Магічні елементи з'являються, коли дівчатка подружаться з Тоторо, великою пухнастою істотою. Оскільки Тоторо і його лісові друзі допомагають сестрам пережити важкий час, фільм створює один з найбільш слізливих і красивих кінцівок у каноні Ґіблі.

Принцеса Мононоке (Princess Mononoke / Mononoke-hime), 1997

Історія про принцесу Мононоке. Молодий принц прихованого племені Ашитака, будучи пораненим в смертельній битві з демонічним лісовим божеством, з'ясовує, що він проклятий померти. Ашітака відправляється глибоко в священні глибини лісу, щоб знайти ліки, де він зустрічає Сан, ака принцесу Мононоке - дівчину, виховану вовками-богами, яка веде битву проти людського поселення Айронтаун.

Принцеса Мононоке - прекрасний приклад майстерності оповідання Міядзакі, що використовує ретельно продуману розповідь, приголомшливі візуальні ефекти та самурайські теми для передачі антивоєнних та екологічних повідомлень.


Віднесені привидами (Spirited A way / Sen to Chihiro no kamikakushi) , 2001

Духовне, реалістичне, містичне і людське змішане у фільмі про молоду дівчину, яка занурюється в заплутану пригоду, щоб зламати прокляття, накладене на її батьків, і повернутися в реальний світ. Не має собі рівних щодо ретельного створіння істот (хто може забути "безликого"?), привабливі і веселі подвиги, велика кількість емоцій і приваблива анімаційна їжа.

Віднесені привидами, на загальну думку вважається не тільки найкращим фільмом Ґіблі, але і просто найкращим анімаційним фільмом усіх часів.




Схоже

Коментарі