Порт Лос-Анджелеса почне перевозити вантажі фурами на водневому паливі

Порт Лос-Анджелеса почне перевозити вантажі за допомогою розроблених Toyota фур на водневому паливі

Порт Лос-Анджелеса почне перевозити вантажі фурами на водневому паливі
Автомобілебудівна корпорація Toyota спільно з американською компанією Kenworth Truck представила тягач FCET - логічне продовження двох перших водневих вантажівок Toyota, які японський гігант створював з 2017 року.

Як і прототипи Alpha та Beta, FCET - це вантажівка на базі Kenworth T680 Class 8 з електричним силовим агрегатом Toyota на водневих паливних елементах. Потужність вбудованого двигуна - 670 к.с., а максимальний обертовий момент - 1800 Нм. Вантажопідйомність фури - 36 тонн, дальність пробігу на одній заправці (50 кг палива) - 480 км, що, відповідно до прес-релізу, «в два рази більше, ніж проїжджає середньостатистична фура у день».

Порт Лос-Анджелеса почне перевозити вантажі фурами на водневому паливі
У Toyota стверджують, що за своїми характеристиками новинка, як мінімум не поступається дизельним тягачам, але замість парникових газів вона виділяє звичайну воду і не забруднює навколишнє середовище.

Відмітна особливість FCET - то, що це вже не експериментальний, а серійний транспорт, готовий до практичного використання. Перші десять таких вантажівок буде випущено у рамках угоди з портами Лос-Анжелеса та Лонг-Біч. На початку літа вони почнуть розвозити вантажі, що прибули на судах, на склади розташовані в Південній Каліфорнії.

Порт Лос-Анджелеса почне перевозити вантажі фурами на водневому паливі

Що стосується заправок, то в даному регіоні вже є три водневі станції, ще дві будує компанія Shell. За словами Toyotа, п'яти заправок буде досить, щоб водневі вантажівки могли вільно пересуватися по всій Південній Каліфорнії.

Наостанок зазначимо, що зараз в портах Лос-Анджелеса та Лонг-Біч працює 16 000 вантажівок. За підрахунками аналітиків, якщо оснастити їх всіх водневими установками, емісія двоокису вуглецю в регіоні знизиться на 500 тонн.



Джерело: itc.ua

Схоже

Коментарі