Марк Цукерберг каже, що Facebook переорієнтує конфіденційність. Люди в інтернеті не так впевнені в цьому.
Марк Цукерберг опублікував довгий пост у Facebook, пояснюючи свої наміри зробити соціальну мережу більш "орієнтованою на конфіденційність".Цукерберг повідомив, що для цього Facebook почне шифрувати повідомлення за замовчуванням та автоматично видаляти їх після певного періоду часу. Жодного конкретного терміну не було надано, оскільки головний виконавчий директор заявив, що ці зміни прийдуть "протягом наступних кількох років".
Оголошення є серйозною зміною напрямку для компанії, місією якої нещодавно у 2017 року було «зробити світ більш відкритим та з'єднуючим». А якщо врахувати історію безпеки та прорахунки у сфері конфіденційності, крім цього, скандал з Кембрідж Аналітик, то багато хто висловлює скептицизм.
Ось деякі з найпопулярніших реакцій на те, що Facebook запропонував новий орієнтир у конфіденційності:
У вівторок було висловлено кілька компліментів на заяву Цукерберга.
This single line right here is the most evidence of growth I've seen from Zuck in like five years. Up until now, he has absolutely resisted expressing any values besides "connecting people is good." https://t.co/THhcnNoFFRhttps://t.co/Nx3mGWaZBL pic.twitter.com/Ar4fhemoIT— nilay patel (@reckless) March 6, 2019
Тільки цей рядок тут, є найбільшим свідченням росту, який я бачив від Цука за п'ять років. До цих пір він абсолютно відмовлявся висловлювати будь-які цінності, крім того, що "з'єднувати людей добре".
Але з огляду на історію проблем безпеки, коментарі Цукерберга зустрілися з великою кількістю скептицизму.1) This isn't a post I expected to read, and I wish he wrote it two years ago. Hopefully the external vision is reflected in internal moves to change product culture that informs thousands of product and engineering decisions per year. Turning a ship that large is difficult.— Alex Stamos (@alexstamos) March 6, 2019
1) Це не той пост, який я очікував прочитати, і мені б хотілося, щоб він написав це два роки тому. Сподіваюся, що зовнішнє бачення відображається на внутрішніх рухах, спрямованих на зміну культури продукту, яке є сповіщанням тисяч продуктів та інженерних рішень впродовж року. Розвертати таке велике судно - важко.
Zuckerberg’s announcement is long overdue and probably a lie.— Adam Parkhomenko (@AdamParkhomenko) March 6, 2019
Оголошення Цукерберга давно назріло і, можливо, брехня.
So now that Zuckerberg thinks privacy is important ….— Geoffrey A. Fowler (@geoffreyfowler) March 6, 2019
Where’s that “clear history” tool it promised us a year ago?
То що, зараз Цукерберг думає, приватність важлива….
Де ж цей інструмент «видалити з історії», який він обіцяв нам рік тому?
Деякі вказували на труднощі впровадженням шифрування.
Here's the other thing about "privacy & encryption" not mentioned here. Massive amounts of disinformation. In elections in Brazil, India, Nigeria...WhatsApp has been the new frontier of fake news. Impossible to see. Impossible to fight— Carole Cadwalladr (@carolecadwalla) March 6, 2019
https://t.co/1BCwBKnXFD
Ось інша річ "конфіденційність і шифрування", про яке тут не згадується. Величезна кількість дезінформації. На виборах в Бразилії, Індії, Нігерії ... WhatsApp був новим рубежем фальшивих новин. Неможливо зрозуміти. Неможливо боротися
Також читайте: Facebook об’єднає аудиторію WhatsApp, Messenger та Instagram
Інші задавалися питанням, яким чином більш приватна соціальна мережа може бути реалізована з точки зору бізнесу, оскільки доходи Facebook залежать майже виключно від оголошень, що відображаються в стрічці новин.
Bingo. https://t.co/MaIWUeXn1c— Jared Newman (@OneJaredNewman) March 6, 2019
Related: Zuck offers no explanation for how Facebook will monetize this supposedly privacy-focused vision. Only mention of ads is the passive "thought needs to go into" it. pic.twitter.com/hPMudcyMhk
Пов'язано: Цук не дає пояснення того, як Facebook буде монетизувати, це зосереджене на приватності бачення. Тільки згадка про рекламу, це пасивна думка.
He just killed the newsfeed.— Benedict Evans (@benedictevans) March 6, 2019
Він просто вбив стрічку новин.
That said, two key takeaways give some pause. One is stated. One is not.— M.G. Siegler (@mgsiegler) March 7, 2019
1) As stated numerous times, this is going to take *years*.
2) Not stated at all: how on Earth Facebook continues to operate their business with these changes.
Тим не менш, два ключових висновки дають деяку паузу. Одне відмічено. Одне ні.
1) Як вже неодноразово зазначалося, це займе *роки*.
2) Не відмічено взагалі: як взагалі Facebook продовжуватиме керувати своїми бізнесом з цими змінами.
Також читайте: Тіньовий бан для користувачів, та граничній вміст для соцмереж
Багато хто з них зовсім відклав на час це питання.
I just ... the idea that this is like a realization?? This is ... breathtaking.— Molly Wood (@mollywood) March 6, 2019
Я просто ... цю ідею, взагалі можливо реалізувати?? Це ... захоплює дух.
While this move was announced previously, the timing/rollout is entirely an attempt to 'scramble the egg' & combine @Facebook's multiple services ahead of regulators stepping in on #competition grounds— ashkan soltani (@ashk4n) March 6, 2019
Zuckerberg is a master of leveraging #privacy for anti-competitive advantage. https://t.co/n6a268FleD
Хоча цей крок був оголошений раніше, терміни/розгортання цілком є спробою "збовтати яйця" або комбінувати численні служби Facebook, наввипередки з конкурентами
Цукерберг є майстром використання конфіденційності для анти-конкурентних переваг.
Джерело: businessinsider.com
Коментарі
Дописати коментар