Пісня, зірки "Месників" Джеремі Реннера, "Main attraction", та реклама Jeep

Пісня, зірки "Месників" Джеремі Реннера, "Main attraction", та реклама Jeep

Зірка "Месників" Джеремі Реннер випускає свою нову пісню "Main attraction"

Голлівудський актор Джеремі Реннер, який прославився, зігравши володаря лука "Соколине око" (Hawkeye) у всесвітньо відомому коміксу від Marvel "Месники" (Avengers), взяв перерву у супергеройстві, щоб зосередитися на своїй пристрасті - музиці. Він випустив нове музичне відео "Main attraction", де він співає.

Пісня, зірки "Месників" Джеремі Реннера, "Main attraction", та реклама Jeep

""Main attraction" музичне відео виходить зараз! Посилання в моїй біографії дивіться повне відео на Youtube", - написав у твітері Реннер.


У відео, актор-музикант, з'являється у всьому чорному, виступаючи перед фанатами, або гуляючи довгою ділянкою дороги.

"Main attraction" - це одна з трьох пісень у співпраці з Jeep, повідомляє Реннер.

"Закінчив цю веселу музичну кампанію з Jeep! Який вибух! #Music #summeroffun", твітнув він.

Шанувальники швидко виказали підтримку. "Актор, співак ... Ви великий артист", - написав один фанат.

"Чудова пісня. Гідний, захоплюючий і кльовий вокал. Дуже гарно!" написав інший.

Пісня, зірки "Месників" Джеремі Реннера, "Main attraction", та реклама Jeep

Інший користувач Twitter оцінив "до біса гарна пісня" і похвалив Реннера, тому що він "звучить чудово".

Реннер отримав популярність зігравши головну роль у оскароносному фільмі Кетрін Бігелоу "Володар Бурі" та всесвітньо відомій сазі Marvel "Месники", як "Соколине око", а також в декількох хітах, включаючи "Спадок Борна", "Убити посланця", "Місія: неможлива - протокол привидів", та "Прибуття".

У медіа, на підтримку "Месники: Завершення", актор сказав: "Мені подобається кожен момент (у ролі "Соколине око"). Я люблю зйомки.

"Я щасливий, коли я можу грати у фантазії. Це моя робота. Я вважаю, що найбільшим для мене, буде моя дружба за останнє десятиліття, не тільки з акторами, а і хлопцями, такими, як перший помічник режисера", - сказав Реннер.


За матеріалами: pinkvilla.com

Схоже

Коментарі