Компанія Google повідомила що скоро ввімкне блокування шкідливих або рекламних блоків, що вводять користувача в оману. Починаючи з випуску Chrome 71, який намічений на грудень, в разі виявлення на сайті шахрайської реклами, Chrome блокуватиме всю рекламу на даних сайтах. Для перевірки сайту на наявність подібної реклами та усунення проблем, що виникли запропонований спеціальний інструмент для web-майстрів - Ad Experience Report.
Приклади неприпустимої реклами:
- Рекламні блоки, що перекривають контент з фіктивними кнопками закриття (наприклад, замість закриття відкривається посилання, або відображаються спливаючі вікна з іншою рекламою);
- Блоки в яких обманним шляхом стимулюються кліки (наприклад, реклама камуфюється під системні діалоги, попередження або повідомлення);
- Блоки, які не відповідають заявленій поведінки (наприклад, при натисканні на кнопку перегляду відео пропонується встановити пакет з додатком);
- Симуляція фіктивних форм введення, які намагаються змусити користувача ввести персональні дані;
- Реклама, що включає код для автоматичної переадресації на інші сторінки без явних дій з боку користувача;
- Відображення фіктивного вказівника миші для залучення користувача до взаємодії з рекламним блоком;
- Використання прозорого фону, прихованих елементів або інших областей, що зазвичай не використовуються для кліків, які призводять до виведення реклами або переходу на іншу сторінку при випадковому натисканні;
- Реклама, або елементи сторінки, які просувають, або посилаються на шкідливе, або програмне забезпечення, що нав'язується, яке відразу пропонується до установки на систему користувача;
- Реклама з неіснуючим, або брендом, що вводить в оману.
Джерело: opennet.ru